tisdag 30 mars 2010

Trevlig vändning =)

Den här dagen har inte varit alltför bra. Fick sova mellan kl 5 och kl 8 imorse bara eftersom Neo va gnällig hela natten. Sen har han varit gnällig precis hela dagen, men jag har printat in i skallen att det beror på att jag slutat amma för då blir inte jag ledsen med honom, haha. Det funkar iaf för mig så jag håller mig lugn när han blir helt hysterisk.
Sen är det alla dessa funderingar som har kommit allt oftare på senaste tiden som irriterar mig nå så fruktansvärt! Men det är ju enbart jag som kan ta itu med dem så jag får passa på när grisen sover, men då är det så mycket annat som ska fixas.

Den trevliga vändningen va det att jag trodde jag skulle få vänta ända tills nästa vecka med att få pengar, men jag får det redan imorgon :D Jag kommer få 5000 kr mer i månaden än när jag stämplade så det är absolut inte illa pinkat :D
Jag skulle bara kolla hur mycket pengar jag hade på kontot och såg då att jag låg -24 kr! Blev något less och tänkte kolla hur jag kunde ligga minus för sist jag kollade hade jag iaf 60 kr. Då såg jag att det stod "Dagers - 12 805 kr 2010-03-31" och blev super lycklig! Nu känner jag mig inte så fattig direkt :P

Nu ska jag lägga Neo i sängen och sen kolla klart på House, hänga tvätt och göra iordning en ny maskin så det bara är att starta imorgon bitti. Kanske skriver mer innan jag lägger mig.

Inga kommentarer: