onsdag 31 mars 2010

Lång dag!

Den här dagen har varit hemskt lång kan jag lova, men ändå har tiden gått fort! Vi vaknade väl runt en 7.30 som vanligt och då låg vi i sängen och myste ett tag innan vi klev upp för att äta frukost. Vid kl 11 började jag göra mig i ordning för BVC som vi skulle va på kl 13. Idag vägde han 5950 gram och va 58 cm lång. En liten knubbis är vad jag har här hemma, men det är bara mer att älska :)

Direkt efter BVC gick jag ner på stan och köpte 2 t-shirtar till Saras minsting, Emil, som blir 3 år imorgon :) Som ni kanske förstod så åkte jag upp dit idag för Sara fyller nämligen år idag :) Vi va där uppe kl 15.30 typ och guuuud va jag och Sara har pratat en massa strunt! Vi kom fram till att vi klarar oss lika bra utan karlar och att vi va lika less på karlar båda två. Vi har våra små prinsar och det får la duga :) Jag bjöd henne och barnen på Pelles där uppe i Edsbyn. Sen tog vi en "rundtur" på byn, vilket inte är mycket att se för där ser det alltid likadant ut vilket år man än åker dit :P Neo sov i princip hela tiden när vi va där uppe, haha. Han kanske va vaken en timme sammanlagt bara. Sara fick även kort när Eddie, hennes äldsta på 5 år, håller i Neo för han ville "mysa med bebisen" :) Go killen!

Brorsan va en ängel som kom och hämtade mig :) Han fick pengar för bensin, sen han köpte mat åt Neo igår och för att han ställer upp så mycket nu när jag tänker efter. Sen ska jag även försöka fixa barnvakt någon gång nästa vecka i någon timme så ska jag bjuda honom på Spicy Cow :) Det förtjänar han och sen är jag så gryyyymt sugen att äta där!!

Nu ska jag lägga mig på soffan med min huvudvärk och kolla på Scrubs och sen soooooova!!!


Inga kommentarer: