torsdag 11 februari 2010

Hopp..?

Jag har nu gett upp hoppet på att min lilla skit ska komma ut självmant, utan att de får sätta igång mig, inte nu på måndag, utan måndagen därefter. Nu har det gått så pass lång tid utan att jag känt någonting så det är därför jag har gett upp hoppet.
Igår va det full fart på min lilla skit hela dagen och vissa ggr kom den åt en massa nerver i ljumsken så jag inte kunde röra mig, utan ljumsken låste sig! Jätte skööööönt vill jag mena!! Vissa ggr trodde jag verkligen att ljumsken skulle gå sönder, men men... Nu är det bara en vecka och fyra dagar kvar så kommer den ut. Underbart!!
Just nu hatar jag att vara gravid. Jag känner mig bara ful och tjock i princip. Jag har inga fötter kvar, utan de är så vätskefyllda så det ser ut som om man kan sticka hål på de. Eller ja, hela jag är vätskefylld, men fötterna är värst! De enda skor jag får på mig är brorsans! Sen ska det bli så skönt att kunna raka benen utan att det känns som ett helt gymnastikpass. I och för sig så bryr jag mig inte ett dugg just nu om att raka benen för jag sover ändå inte med någon och ingen ser mig utan kläder någon gång så då kan jag va som en karl på benen :P

Inga kommentarer: