torsdag 11 februari 2010

2010-02-11

Jag väntar på att min älskade bror ska komma över så ska vi äta tillsammans. Hoppas han kommer snart bara för jag börjar bli hungrig.

Idag har jag varit ner på stan en snabbis med Hanna och fikat med henne :) Riktigt trevligt :) Hon kanske ska komma ikväll efter jobbet också och då ska vi försöka titta på film igen, haha. Vi har ju aldrig kommit så långt eftersom vi alltid sitter och pratar en massa skit :P

Jag har även ringt facket eftersom jag letar ett papper, men inte hade dem det eller! Fan va less jag blir! Eftersom jag inte orkar ringa runt en jävla massa idag så tar jag det imorgon istället. Jag orkar verkligen inte fixa det idag!

Nu när jag ligger ner ser jag verkligen hur min lilla skit ligger i magen. Jag har en fot som petar rakt ut på vänstra sidan och det ser lustigt ut tycker jag :P

Nå mer har jag inte att skriva om för tillfället

Inga kommentarer: