onsdag 10 februari 2010

Full dag :)

Idag har det varit fullt upp hela dagen :)
Först sprang jag på stan med mamma och vi, eller ja mamma, hittade lite barnkläder i form av tre bodies och ett par byxor. Jätte söta! Sen åt vi en pizza och det va jätte gott, men jag blev så mätt så jag trodde att jag skulle spricka!
Jag hann bara hem sen och strax efteråt ringde brorsan och då följde jag med honom och handlade då han skulle ha mat, och jag kunde inte låta bli att äta, så då fick jag jätte ont i magen! Men jag va ju så sugen på korv och makaroner så det gjorde inte något :)
Efter maten blev det att ta hand om katastrofen i köket, men nu är det rent och fint där igen och jag har äntligen en diskbänk :P
Hann precis bli klar med disken så ringde Hanna och då blev det Dollar Store en sväng med henne och sen åkte vi på ICA och handlade lite godis :) Sen åkte vi hemåt igen och har sedan dess suttit och snackat en massa skit och vräkt i oss en hel del onyttigheter :D
Malin kom nu på kvällen också och då satt vi alla tre och snackade massa joll bara :)
Någon gång efter tio kom Peter för att hämta lill vovven, AKA mupphunden ^^, som jag hade passat eftersom han hade varit på träning (som vanligt).

Nu har precis Malin och Hanna åkt och här sitter jag och är klar vaken! Vad ska man göra nu då? Ögonen är lite trötta, men kroppen är pigg och likaså hjärnan. Sen är jag alldeles för glad efter denna underbara kväll med toppen sällskap för att kunna sova :P




Hanna :)
Malin :)


Tack tjejer för en helt underbar kväll <3

Inga kommentarer: