onsdag 17 februari 2010

2010-02-17

Idag åker jag hem!!!
Det ska bli så skönt att äntligen få komma hem och sova i min alldeles egna säng och kunna sitta vid min egna dator utan att få nå psykbryt på denna! Sen är det lite trångt i en säng som bara är 90 cm bred just nu med magen och mina enorma fötter :P Det ska verkligen bli skönt att få komma hem helt enkelt! Det är ju lika bra att jag går där och väntar än att jag är här tycker jag iaf.
Igår så kom Hanna hit ut och gjorde mig sällskap. Hon bjöd mig på en semla så nu har jag ätit min semla för i år :) Vi va även hundvakt åt Riki då Peter skulle träna. Jag tycker Hanna ska va med mig jämt för då får jag värkar, dock inte så starka, men det är värkar iaf!
Nu blir jag överlycklig så fort jag får en värk eftersom jag verkligen vill få ut min lilla skit!! Den har växt klart nu enligt mig och behöver verkligen inte stanna inne en enda dag till :P
Det värsta just nu är att jag verkligen inte kan få på min mina egna skor, så idag ska jag be Peter ta med sig ett par av sina som jag lär låna! Jag har i vanliga fall storlek 39 på mina fötter och Peter har 43!! Förstår ni hur illa det är eller? Igår började jag nästan gråta när jag inte fick ner fötterna i skorna!!
Nu är det mycket gnäll angående graviditeten, jag vet, men ni får inte missförstå mig. Jag tycker att det har varit hur mysigt och underbart som helst att vara gravid, fram tills för typ en månad sen. Det är sen dess jag blivit less.
Nej nu ska jag vänta på att mamma kommer hem så ska vi äta och sen ska hon skjutsa hem mig. Jag skriver när jag är hemma. Bye bye

Inga kommentarer: