onsdag 13 januari 2010

Onsdag kväll

Som sagt så har jag varit på BM idag och kollat hjärtljud, hur den ligger samt blodvärden. Allting såg bra ut och jag har då inte haft så bra järnvärde som jag har nu under hela tiden och då äter jag inte ens nå järntabletter! Hjärtat slog runt 130 slag/minut. Minns inte exakt hur många. Jag har nu gått upp sammanlagt 15 kg under hela tiden så det är ju bra. Hade en startvikt på 65 kg och väger alltså nu 80 kg.

Efter jag och mamma hade varit på BM så åkte vi på Coop där jag va tvungen att köpa ett äpple eftersom jag höll på att hungra ihjäl. Hade ju inte ätit på hela dagen förutom frukost. Sen åkte vi hem till mor och far, fast pappa va inte hemma. Där åt jag lite ängamatssoppa och sen hjälpte jag mamma plocka bort julen i några rum samt att vi började med maten till tjejmiddagen.

Strax efter sju ikväll började folk dyka upp hos mamma och då satte vi oss och åt direkt. Jag och mamma hade gjort köttfärspaj med suffletak och GUUUUD va fruktansvärt gott!! Sällan man äter sån där god mat som är så lätt att göra. Till efterrätt hade vi gjorde blåbärsscoccetter med kesellafluff, MUMS MUMS är allt jag kan säga! Också super lätt att göra!

Nu har jag ganska nyligen kommit hem och nu funderar jag på vad jag ska göra inatt. Är ju inte ett dugg trött och kommer antagligen inte kunna sova ändå. Vet inte om jag vågar sova efter mina mardrömmar natten som va =(


I hate my nightmares!
They scare me so fucking much!
I wish they could end!

Inga kommentarer: