onsdag 13 januari 2010

2010-01-13

Idag ska jag åka till Söderhamn och träffa min BM och lyssna hjärtljud och dona. Ska även fråga om mina värkar för det börjar bli drygt att ha dem varje dag och den inte ploppar ut.
Efter det blir det nog att jag följer med mamma hem och va med henne på tjej middagen med några av hennes väninnor. Har inte riktigt bestämt mig än, men tror det blir så faktiskt så jag slipper sitta hemma hela kvällen. I och för sig brukar jag ju oftast springa över till Peter, men vill ha lite omväxling.

Inatt drömde jag en massa mardrömmar som höll mig vaken. Drömde att en massa monster attackerade mig och att dem skulle äta upp min lilla krabat, som då va född. Det kändes så verkligt och kusligt så jag vågade inte ens öppna ögonen, haha. Sen vaknade jag av att jag hade världens jävla halsbränna, som gick över till illamående. Jag tror jag ska börja sova om dagarna för då får jag iaf sova utan en massa drömmar och joll.

Nej nu ska jag gå och diska den lilla disk jag har och sen ska jag sitta och vänta tills jag ska gå hemifrån kl 12. Ni får ha det så bra idag så skriver jag mer när jag kommit hem =)


Mojängen dem lyssnar hjärtljud med =)

Inga kommentarer: