tisdag 12 januari 2010

Inatt jag drömde

Inatt drömd jag att jag födde, haha. Men det va inte mamma som följde med utan Jocke, men jag va inte snäll mot honom i drömmen. Jag låg där och vråla och skrek åt honom. Gud va elak jag va på honom i drömmen, men ni ska veta att jag inte är det, haha.

Inatt vaknade jag av att bebisen fick hicka, i TVÅ timmar!! Inte lätt att sova när hela magen hoppar och studsar kan jag lova. Men till slut lyckades jag somna, men då va klockan 6 på morgonen. Känner mig ganska utvilad ändå, men har ont i halsen idag istället =(
När ska den här förkylningen släppa?! Börjar bli väldigt less nu, men nu kan jag iaf andas genom näsan så en liten förbättring är det iaf.

Nej nu ska jag ta och städa och härja här hemma innan jag ska till brorsan

1 kommentar:

Marion sa...

Hej!

Menar du att du har en blogg utan att informera mig!? ;)

Hoppas att allt är bra med dig och magen :)

Puss Marion