måndag 11 januari 2010

Bästa!

Min lilla krabat i magen är bland det bästa som hänt mig! Den har fått mig att växa som person och att inse att jag klarar mig själv utan någon karl vid min sida plus att jag blivit så mycket starkare i mig själv. Jag har även fått bättre självförtroende och större tro i mig själv!
Sen finns det människor som fått mig att bli starkare som person och som är väldigt betydelsefulla! Dem som alltid stått vid min sida, jag älskar er för att ni alltid funnits här för mig! Det är ni som betyder så oerhört mycket för mig! Utan er skulle jag aldrig ha klarat av detta, för jag har insett att jag inte gått igenom denna graviditet ensam, utan jag har ju haft er vid min sida! <3


Jag är så tacksam för mina vänner!
Det är svårt att hitta bra vänner,
men jag har lyckats hitta de bästa!
En äkta vän kan man skratta med, gråta med, vara arg med,
prata om allt med, vara sig själv med
och en man alltid vill ställa upp för
och den ställer upp för en annan!

Inga kommentarer: