tisdag 12 januari 2010

2010-01-12

Tänk vad den här dagen har gått fort och ändå har jag inte gjort ett jota idag. Jag började med att plocka undan här hemma och sen åkte dammsugaren fram så då drog jag några varv i hela lägenheten. Hade tänkte diska också, men jag tar det imorgon för jag har knappt någon disk ändå.
Sen vid två tiden gick jag hem till brorsan eftersom han skulle ner på stan och jag ville träffa Fisan. Saknar henne så mycket om nätterna! Sen åkte vi och handlade vid fyra och sen följde jag med brorsan hem igen och där gjorde jag mat medan han satt och tog det lugnt. Idag åt vi korv och spagetti bara.
Brorsan la sig och sov efter vi hade ätit och jag tittade på någon Bond-film som han hade dragit igång.
Jag gick hem när han skulle träna och gick tillbaka till honom vid åtta eftersom jag tror jag inte tål Fridas katter =( Är mycket värre i förkylningen hemma än vad jag är hos brorsan.

Nu sitter jag hemma och känner hur värkarna kommer och går lite då och då, dock inte regelbundet fortfarande. Tur att jag ska till Mona (min BM) imorgon för då kan jag fråga henne om det är normalt att känna så här nästintill varje dag. Mona är verkligen en underbar BM och jag är så glad att jag valde att gå kvar hos henne trots att jag får åka in till Söderhamn varje gång.

Nu vill jag verkligen att bebisen ska komma ut så jag får hålla den i min famn och, framförallt, veta vad det är för nå. Om det är en flicka eller en pojk =) Jag blir lycklig vad det än är =)

Inga kommentarer: