lördag 16 januari 2010

God morgon =)

Inatt hade jag lite problem med att somna, men när jag väl somnade så sov jag som en död fisk också =) Har sovit bra, men är trött eftersom jag vaknade av att Malin ringde, men det gör inget. Det är alltid lika roligt att prata med henne =)

Idag är det inte ett dugg kallt ute tycker jag. Det är inte ens -10 ute =) Vet dock inte precis hur mycket eftersom min termometer är lite trasig (ska köpa en ny snart ^^). Den står på typ -8 grader vilket innebär att det typ är runt -5 eller nå. Så idag kan man inte klaga på vädret iaf =)

Idag blir det som sagt att jag ska följa med brorsan hem till Peia och fika lite sen ska jag städa inne i badrummet och ta bort all jävla kattsand som Fridas katter sprider omkring sig =P

Nej nu ska jag börja göra mig i ordning eftersom vi skulle åka efter Peter har tränat och han är klar om en timme typ.
Ha det bra allihopa!

Inga kommentarer: