söndag 17 januari 2010

2010-01-17

Oj vilken rolig kväll jag har haft idag =) Den började med att Malin ringde mig vid 18 tiden och frågade om hon kunde komma, och det är klart! Hon är alltid välkommen här hemma =)
Hon kom ganska snart, minns dock inte riktigt när. Vi satt och pratade en stund om allt och inget och sen blev vi sugen på chips så då åkte vi till Hemköp =)
Vi blev sittande och tittande på tv till halv tolv och sen åkte vi ner till Tranan och träffade Malins Frida. Hur trevlig som helst! Vi stod vid ingången ett tag, sen gick vi in och den första jag träffar på är Nicken!! Har inte träffat honom på säkert tre år!! Blev nådigt jävla paff kan jag lova i och med att han bor i Mora. Men iaf, såg mycket folk som man inte sett på väldigt länge, både roligt folk och inte så värst roliga.
Vi gick omkring där inne till 1.50 ungefär och faktiskt hade jag inte tråkigt en enda sekund av kvällen och det berodde helt på det underbara sällskapet =)
Inte många som springer omkring inne på krogen bara några dagar innan utsatt tid till att föda eller =P

Nej, nu ska jag gå och lägga mig i sängen och vila ryggen efter denna underbara kvällen =) Tack brudar för allt sällskap med massa skratt =)

Inga kommentarer: