lördag 16 januari 2010

2010-01-16

Nu är det ny dag, men det har inte gått lång tid på den.

Jocke har varit här hela kvällen och det har varit roligt =) Massa skratt och vi kollade på tre roliga filmer =) Vi har även pratat lite och jag ska skicka ett mejl till Familjerätten angående faderskapstestet. Det går ju fortare att få reda på vem det är om Jocke lämnar in det nu också.
Det va väldigt roligt att träffa honom igen! Trivs i hans sällskap och tycker att han är hur rolig och trevlig som helst!

Det finns vissa som finns i mina tankar väldigt ofta och nu på senaste tiden så har det varit dels Jocke och dels Mattias.
Mattias har funnits i mitt liv i fem år nu och enda från första början har han gjort mig förvirrad, glad, arg, ledsen, men mest glad! Det är en av dem jag har roligast med och en som alltid kan få mig till att skratta. Vi höll på och "dejta" varandra när jag fick reda på att jag va gravid och därför höll det inte.
Jocke funderar jag på mycket i och med att han är en av dem som kan vara pappa till min älskade krabat samt att han är den han är.
Sen är det ju självklart en massa andra som alltid finns i mina tankar också som alla mina underbara vänner och familj =) Men som sagt så har jag börjar fundera mycket på just dem två nu på senaste tiden.

Vad jag ska göra när jag vaknat vet jag inte, men jag ska iaf kanske följa med brorsan hem till Peia och fika med dem. Vill inte sitta hemma en hel lördag och inte ha nånting att göra.

Nej nu ska jag nörda på Facebook och sen sova =)

Inga kommentarer: