fredag 8 januari 2010

Burrböna!

Idag visar termometern på -30 =( Fyyyy va kallt! Det är tur att jag redan bestämt med brorsan att han ska skjutsa ner mig till tandläkaren så jag slipper gå dit i denna kyla.
Jag kom på att dem hos tandläkaren inte kan röntga mig i och med graviditeten, haha! Tur är väl det eftersom jag börjar få världens munsår. Plus att det blir lite billigare.
Direkt efter jag varit hos tandläkaren så bär det av till Söderhamn och umgås med Malin =) Ska bli grymt roligt, som alltid =)

Nej, nu ska jag vänta på att brorsan ringer så jag kan gå ner till parkeringen

1 kommentar:

Madeleine sa...

Haha jaa o det räcker gott o väl för min del ;D Hahaha!
Tilia är 9 månader nu och Teo är 2½ år, får värsta panik för tiden har gått så jädra fort!
Har du klurat på nå namn till bebis än?
Kramar <3