fredag 8 januari 2010

2010-01-08

Ja nu sitter jag hos brorsan och passar Fisan innan mamma och pappa ska hämta henne eftersom Peter ska va borta ganska mycket i helgen. Dem skulle väl hämta henne runt elva, halv tolv.
Idag har jag varit hos tandläkaren och det gick så bra så =) Tog lite tandsten bara och fick beröm för att jag va noga med att borsta tänderna, haha! Det trodde jag inte!
Sen direkt efter det bar det av mot Söderhamn och träffa Malin =) Tänk va jag har roligt med henne varenda gång! Hennes föräldrar va med ett tag, men vi hann även va själv mycket och prata en massa strunt bara!
Sen kl 15 så åkte jag och mamma till sjukhuset där det va Föräldragrupp och idag pratade vi om förlossningsdeprissioner och sånt intressant. Det va sista gången vi alla träffades nu innan alla ska föda.




Du vet nu hur jag känner för dig
Önskar att det va besvarat,
men man kan inte få allt man önskar sig här i världen
Jag kan inte tvinga dig att känna som mig, för mig
Jag ska göra allt för att glömma mina känslor
Och försöka vara lycklig
Jag håller humöret uppe
Jag vet att jag är stark



Inga kommentarer: