torsdag 7 januari 2010

Torsdag

Som vanligt har jag varit hos brorsan och hälsat på lite =P
Vi tittade på Jurassic Park 3 så nu har vi kollat igen allihopa =) Grymt bra de filmerna! Sen satte han igång och spelade det där spelet jag inte fattar ett enda dugg utav! Har myst mycket med Fisan nu för det är så tomt utan henne =(

Såg några bilder på en person idag och kom och tänka på en massa (som vanligt). Men denna gång va det inge negativt förutom att jag saknar den personen så mycket. Jag har alltid haft grymt roligt och har alltid varit avslappnad i dennes närhet. Dennes familj är ju helt underbar!

Det känns så underbart att mitt humör äntligen har börjat vända igen! Nu är jag glad hela dagarna och försvinner inte in i mina tankar =)
Har lättare för att skratta och är mitt vanliga jag igen =) UNDERBART!
Det va länge sen jag kände mig så här glad och jag tror mycket beror på att jag fått skrivit av mig här i bloggen samt att jag vet att graviditeten börjar närma sig sitt slut och att en hel del tankar försvinner då =)



Smile to the world =)



Imorgon blir det att åka till tandläkaren 8.15 på morgonen och direkt efter det ska jag åka till Söderhamn och umgås med bästa Malin =) Det ska bli så roligt! Det är inte samma sak att bara prata via telefon som att sitta ner vid ett bord och prata en massa dynga!



Bästa Malin =D


Sen vid halv tre så slutar mamma jobbet och då ska vi åka på Föräldragruppen. Den här gången handlar det om spädbarnverksamheten och det är därför mamma ska med för hon tyckte det lät intressant =)

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Oh jag förstår att det är tungt!
Har du kollat om det kommer bli pojke eller flicka?
Vi mår kalas, lite för kallt för min smak men det får man väl räkna med ;)
Ungarna växer och frodas :)
Kramar.

Malin sa...

Men vilken otroligt snygg bild! :P Nu kommer dina läsare att öka. Hahaha. Vi ses snart! :)