fredag 29 januari 2010

2010-01-29

Gårdagen va hur rolig som helst med gott sällskap nästintill hela dagen! :) Jag kan absolut inte klaga nånting över gårdagen :)

Idag ska jag ner på stan med Malin och titta lite :) Det längtar jag till för jag har inte varit på stan på evigheter känns det som! Sen att det är med Malin gör det hela mycket roligare :)
Ikväll ska jag ha Riki här eftersom Peter dels har innebandy träning, sen ska han på Engmans Kapell på kvällen. Men jag har inget emot att ha Riki här för då har jag sällskap på kvällen också och slipper sitta ensam :)

Jag har räknat ut att jag har haft djur här hemma enda sen jag flyttade hit, dock inget utav mina egna :P Först hade jag Louises katt i fyra dagar, sen Fisan och sen Fridas katter i två veckor :)

Nu kallar en dusch och sen blir det som sagt stan :)

Inga kommentarer: