torsdag 28 januari 2010

En underbar dag!

Nu sitter jag ensam hemma. Malin åkte för drygt en timme sen och gud va jag har haft trevligt idag! Jag gjorde fläskfilé med potatis och sallad som jag brorsan och Malin åt :) Jätte gott enligt mig iaf! Sen efter typ två timmar åt vi kladdkaka med grädde :) Fast jag va inte så duktig att jag gjorde kladdkakan själv, haha.

Sen har jag och Malin suttit vid en varsin dator och pratat en massa resten av kvällen, medan brorsan legat på soffan och varit halvdöd. Fast han har också pratat en massa :)
Brorsan gick väl lite drygt en timme innan Malin åkte. Så vi har hunnit varit ensamma och pratat lite mer :)

Imorgon ska jag kanske på stan med lilla Malin och titta lite. Är inte så shopping sugen, utan vill mest ner och kolla lite bara istället för att bara sitta hemma. Har inga pengar att shoppa för vilket fall som, men bara för det kommer jag hitta nånting :P

Åh vad jag önskar en enda sak nu,
Och det är att få vara vid din sida!
Det du skrev ikväll fick mig att le
Det betyder så mycket!
Du förvånade mig nå fruktansvärt,
Men på ett bra sätt!

Inga kommentarer: