fredag 29 januari 2010

Try

Idag kan ingen få mig på dåligt humör känns det som! Idag har jag vaknat på helt rätt sida av sängen och humöret är verkligen på topp :D Minns inte sist jag kände mig så här glad, lycklig, uppspelt. Sitter helt ensam just nu och lyssnar på Volbeat med världens leende på läpparna, haha!
Det är bara för att jag hade en sån underbar dag igår med det bästa sällskapet samt ett meddelande jag fick på kvällen. Plus att den här dagen hittills har varit hur bra som helst med en tur ner på stan med Malin och hennes mamma Anna :)
Ikväll åker jag hem till mamma och pappa med brorsan och jag blir där hela helgen. Jag ska passa Riki hela helgen också eftersom Peter ska på träning ikväll och sen utgång både idag och imorgon. Det förtjänar han!
Men jag kommer ta med mig datorn till Rengsjö, men kommer nog inte vara så aktiv.
Ikväll ska kanske jag och Malin ta med oss vovvarna ut på en promenad så dem kan träffas och leka lite kanske :)

Nu blir det att ta hand om disken och sen ska jag springa över till Peter och laga mat åt honom. Jag själv har redan ätit, men som den snälla lilla syster man är så ställer jag upp och gör mat åt honom iaf :)



Så där fjantig känner jag mig just nu med mitt leende på läpparna :D

Inga kommentarer: