tisdag 26 januari 2010

2010-01-26

Just nu sitter jag hos mamma och vi kollar lite på tv. Eller ja, jag tog en liten paus nu eftersom det är reklam. Jag har inte gjort så värst mycket idag. Diskade all disk och tog hand om kaoset inne i köket. Efter det tittade jag på Skönheten och Odjuret och stor tjöt som ett litet barn! Förbannade hormoner! ^^
Sen kastade jag mig i duschen och gjorde mig i ordning och hann precis bli klar innan brorsan, mamma och mormor dök upp. Mormor ville kolla hur jag hade fått det hemma.
Jag, mamma och mormor åkte och handlade lite på ICA innan det bar av till Rengsjö. Jag hann träffa pappa idag också :) Inte alla ggr man gör det i och med det yrke han har. Mamma började direkt med maten eftersom hon inte hade ätit nånting på hela dagen. Vi åt stekt lax med potatis.
Direkt efter maten va jag och mamma duktiga och tog med Riki ut på en promenad och det kan jag lova va grymt skönt! Fast det känns att man bär på några extra kilon :P

Nu ikväll har jag och mamma bara tagit det lugnt och slappat. Hon la sig en sväng efter promenad och fika.

Nej nu kommer jag inte på något mer att skriva eftersom hjärnkontoret för tillfället är stängt :P

Inga kommentarer: