onsdag 27 januari 2010

2010-01-27

Nu är jag hemma igen efter att ha tillbringat natten hos mamma eftersom vi skulle till Söderhamn idag. Orkade inte ta bussen till mamma imorse så då åkte jag dit redan igår. Har en dryg hund här som biter i mina mattor och vägrar lyssna på mig! Som tur va kom jag på att jag hade hundgodis i ett skåp kvar sen Fisan.

Idag har jag varit hos min BM och allt såg bra ut som vanligt. Hjärtat slog 148 slag/minut och jag har gått upp ytterligare 3 kg på två veckor i och med all vätska jag samlat på mig! Skit roligt! Så nu väger jag 83 kg. Kan lova att jag känner av all extra vikt. Nu har jag gått upp sammanlagt 18 kg under hela tiden.
Efter BM åkte jag och mamma ner på stan och träffade Malin :) Alltid lika roligt! Vi satt och pratade lite skit och fikade på Furan. Hade räknat med att träffa henne längre, men jag hade inga pengar så då kunde jag inte ta bussen hem sen :( Men imorgon får jag pengar så jag ska höra om vi kan träffas på fredag eller nånting :)

Nu resten av kvällen ska jag passa Riki eftersom brorsan först ska gymma och sen har han innebandy träning. Jävla bråkhund! :P

Inga kommentarer: