söndag 17 januari 2010

Tack!

Måste bara tacka tjejerna ännu en gång för en hel skojig kväll igår! Det va verkligen behövligt att komma ut lite och träffa lite folk =) Det va länge sen jag hade så där roligt! Jag trodde då aldrig att jag skulle ha så roligt som jag hade i och med att man va nykter, men det va även Frida och Malin så det underlättade =)
Som sagt så träffade jag en massa folk igår som man inte träffat på länge!

Nu snart ska jag gå över till brorsan och kolla när han spelar lite och sen ska jag få låna pengar till cigaretter. Känns skit dumt att behöva låna pengar, men vad ska jag göra då? Bjuder tillbaka genom att stå för maten idag istället. Funderar på att göra ris och korvstroganoff idag =)



Visst ser det smarrigt ut? =)


Vi hörs mer sen för nu ska jag springa över till brorsan och dona lite istället =)
Ha det fint allihopa!

Inga kommentarer: