fredag 15 januari 2010

2010-01-15

Oj oj, va jag har ätit gott idag! Mamma och pappa bjöd mig på mat på Strand Restaurangen här inne i Bollnäs. Jag åt en plankstek och satan i gatan så gott! Har inte ätit så där mycket under hela graviditeten! Men ångrar nu att jag åt så mycket för jag känner hur det inte får plats i magen riktigt =P Mår lite små illa, men kunde ju inte låta bli att försöka äta upp allt på plankan, haha.

Idag har det varit full fart sen elva iaf. Jag och mamma åkte då till Söderhamn hem till Emil och hämtade ett skötbord som jag fick låna av hans mamma =) Känns lite konstigt att träffa henne i och med situationen med graviditeten, men hon är ju för gullig! Det är verkligen jätte snällt av henne att jag får låna skötbordet för det hade jag och mamma totalt glömt bort.

Efter vi hade hämtat det åkte vi till Coop och handlade för massa pengar! Mest åt mig så jag har hemma till de dagar då jag och Peter äter tillsammans. Så nu har jag full frys igen =)

Sen följde jag med mamma hem och då fick jag hjälpa pappa med att slänga ut en massa annonser på Blocket. Han ska sälja deras gamla diskmaskin, en oljebrännare samt ett antikt köksskåp från typ 1800-kallt =P Bara skåpet va värt 2500 kr så det blev pappa glad över =)

Just nu sitter jag hemma och funderar på vad man ska hitta på i helgen. Ska väl iaf kanske få sällskap ikväll och det tackar jag för =)

Inatt har jag sovit som en stock heeeeela natten! Eller ja, jag vaknade en sväng och va tvungen att pissa, men somnade om bara jag la huvudet på kudden. Men bara för att jag sov så bra som jag gjorde så är jag grymt trött idag. Va ju ett tag sen man sov så där bra =P
Drömde att jag födde inatt igen. Men nu är det inte lång tid kvar och jag längtar! Jag längtar till förlossningen eftersom det är då den lilla kommer till världen =) Jag längtar tills jag får hålla min lilla krabat i famnen och lukta samt pussa på den!

Nej, nu ska jag gå och ta en tablett mot halsbrännan =)


Haha härlig stil =)

Inga kommentarer: