torsdag 14 januari 2010

Mycket klagomål nu!

Nu känner jag verkligen hur jag klagar på denna graviditet, men va fan! Jag har haft mycket sammandragningar idag, särskilt upp mot revbenen, vilket gjort att jag knappt kunnat suttit vissa stunder. Plus att det gjort grymt ont i ryggen! Skulle inte bli förvånad om den kommer nu nån dag =P
Vill ju att den ska komma nu så jag vet vad det är för en liten krabat jag burit på i nio månader och veta om det är en flicka eller en pojke. Det är nog mest därför jag vill att den ska komma så jag kan börja tänka på lite namn =)
Fast jag vill att pappan ska vara med och bestämma namn faktiskt. Tycker att, eftersom han inte varit med så mycket, det är rättvist faktiskt plus att det då blir ett namn som båda gillar =)

Nej nu ska jag glo klart på Scrubs och sen sova. God natt gott folk =)

Inga kommentarer: