lördag 9 januari 2010

2010-01-09

Ja då har hela den här dagen gått snart också. Hmm vad har hänt då?
Det började med att mamma ringde och väckte mig halv tio och sa att hon hämtar mig om en halvtimme! Jaha det va bara att kasta sig ur sängen, duscha och göra sig iordning. Hade totalt glömt bort att vi skulle traska på stan idag! Vi köpte en overall till bebisen som den ska ha på sig från BB samt små tossar åt fötterna.
Sen träffade vi på Yvonne så då gick vi och fikade på Krokanen och det satt inte fel eftersom jag inte hade hunnit ätit frukost.
Efter fikat åkte jag och mamma hem hit och hämtade bilbarnstolen och sen åkte vi till Prix för att handla lite.
Efter det bar det av hem till mamma och pappa där jag kände hur febern började smyga sig på. Så jag tog en Alvedon och la mig medan mamma fixade med maten. När jag vaknade mådde jag riktigt pyton! Hatar att ha feber eftersom jag blir alldeles konstig i skallen.
Tur det blev mat ganska precis efter jag hade vaknat, för jag började må lite bättre efter jag hade ätit, men hade feber fortfarande.

Ulf och Anette kom över till mamma och pappa också, så då tiggde jag skjuts utav dem hem så jag kom hem för drygt en halvtimme sen bara.

I och med febern har jag inte tänkt på så mycket idag, för som sagt blir jag alldeles knepig i huvudet då. Men en sak kan jag säga iaf: feber, förkyld, går som en anka och höggravid är ingen bra kombination! Fy satan va drygt den här dagen varit trots att jag knappt gjort nånting!



Det är få människor som betyder mycket, men dem som gör det håller jag nära så jag inte förlorar dem!


Jag tänker inte höra av mig till dig längre. Vill du nånting får du höra av dig, för jag orkar inte om jag ska va ärlig. Jag vet att du döljer saker för mig, och jag önskar du kunde vara ärlig mot mig, som jag varit mot dig. Jag vet dock inte vad du döljer, men nånting är det iaf.
Kalla det den kvinnliga intuitionen!

Inga kommentarer: