lördag 9 januari 2010

Lördag

Ja nu börjar den här dagen nå sitt slut också.

Sen jag sist skrev så har jag bara suttit vid datorn samt tittat lite på tv. Jag har haft hugg i magen hela kvällen som varit smärtsamma! Vet inte vad det varit för hugg, men blev lite orolig ett tag så jag ringde mamma och frågade. Men hon visste inte heller. Jag tror bara det varit sammandragningar, men inget att vara orolig eftersom dem kommit oregelbundet.
Ju längre tiden går desto närmare kommer dem, men fortfarande oregelbundet. Vet inte om jag kanske borde åka in eller ringa till förlossningen.
Nog om det. Uppdaterar om det kommer närmre eller om vattnet går eftersom mamma ändå lär åka från Rengsjö och hit och det tar ändå runt en kvart.

Just nu sitter jag och funderar på att gå och lägga mig. Är grymt trött, men tror inte jag kan somna. Har fått tillbaka några av mina funderingar och det stör mig nå grymt! Vill ju inte ha dessa funderingar och allt beror på en och samma sak. Tänker inte skvallra vad för det vill jag inte.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa och få tankarna på annat håll

Inga kommentarer: