fredag 8 januari 2010

Förkyld!!!

Usch va jag hatar att va förkyld! Kan ju inte andas genom näsan plus att det piper i halsen när jag andas. Jätte irriterande! Önskar förkylningen kunde bryta ut riktigt istället för att man ska må som satan vissa dagar och andra dagar känna sig helt frisk.

Nu kommer detta eviga tjat om att jag inte vill sova ensam. Nu när jag är sjuk så blir jag ännu värre! Vill verkligen ha någon bredvid mig i sängen som jag kan hålla om, som jag kan säga "God morgon" till. En som jag kan säga "God natt" till också för den delen. Det vore så underbart att få känna lite närhet bara för en natt!
Varför är det ingen som vill sova med mig?! Är det för att jag är tjock?!

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag kan komma och sova med dig någon natt! :) Hehe.

Catti sa...

Ja gör det gumman =) Haha