fredag 18 december 2009

Sömnlös

Nu för tiden kan jag inte sova om nätterna! Jag vaknar och kan inte andas, jag drömmer en massa mardrömmar så jag vaknar i världens panik eller så är det så förbannat varmt inne i sovrummet att jag inte kan sova pga det. Eller så kan jag inte somna överhuvudtaget för jag får spring i benen, rastlös två tusen och liknande.
Det är så jobbigt att inte få sova en hel natt!
Dem på Föräldragruppen klagar att dem får springa upp och kissa varannan timme, men det behöver ju inte jag, men då är det en massa annat som håller mig vaken.
Värst är när jag vaknar av att jag inte kan andas, för vem skulle inte få panik då egentligen?!

Ryggen har blivit mycket sämre nu den också så nu kan jag knappt sitta upp i 20 minuter utan att börja vrida och vända mig samt att jag knappt kan ligga ner vissa ggr också.

Nu blev det mycket klagomål i detta inlägg, men det får ni ta. Jag va bara tvungen att få ur mig allting


Inga kommentarer: