tisdag 24 november 2009

Tisdag

Ligger nu i soffan hemma och har fruktansvärt ont i ryggen! Vet inte vad det beror på, men det kom efter att jag och Christina va nere på stan. Tack och lov för vetekuddar! Den lindrar lite, men det lilla är jag tacksam över!

Idag har det varit full fart i magen hela dagen kan jag lova! Börjar få lite svårt med att bocka mig ner och sånt nu faktiskt. Plus att jag inte orkar gå lika fort eller lika länge längre, utan måste sätta mig ner eller nånting efter en stund och vila fötterna eftersom jag får ont i dem.
Annars är allt fint med mig idag :P

Som sagt så har jag sprungit på stan med Christina idag sen följde jag med henne på hennes praktik och äntligen vet jag vad hon gör där :P Har inte fattat det innan! Sen efter det så åkte vi med brorsan hem till Clas och killarna fixa nånting. Och efter det bar det av till Hemköp och handlade sen fixade jag mat medan Christina diskade lite åt mig och sen kom Peter över och åt :)
Idag blev det chilikryddad korvgryta och MUMS va gott det är!
Vi hamnade allihopa i komastadie efter maten så sen dess har vi alla legat i soffan här hemma och slöat och glott runt lite på YouTube.

Imorgon blir det ny dammsugare :D Niice! Det behövs kan jag lova!

Näe nu ska jag fortsätta glo på tv och ligga med vetekudden.

Inga kommentarer: