måndag 23 november 2009

Måndag eftermiddag

Har ganska nyligen kommit hem från Peter eftersom han bjöd på mat idag :) Vi åt ris och korvstroganoff och guuud va gott det va! Åt så jag hamna i koma :P

Va in på Elgiganten tidigare idag eftersom jag lär köpa ny dammsugarslang, men det finns inga reservdelar kvar till den jag har så jag ska få en helt ny istället :D Underbart!! Kan behövas kan jag lova eftersom min dammsugare inte ens drar upp en liten sten som dragits in under skorna längre!! Värsta är att jag lär ha ett kvitto på den och mamma visste inte vart det va, men visste man på ett ungefär vilket datum man köpte den så kan dem leta reda på kvittot :) Och det är tur att mamma har superminne när det gäller sånt så jag vet iaf vilken månad och år den är köpt :P Bättre än inget enligt mig då.

Näe nu blir det att ligga i koman ett tag till och sen ta hand om disken :)

Inga kommentarer: