onsdag 25 november 2009

Onsdag och skit väder!!

Idag är det riktigt skit väder! Det har regnat nu i flera dagar, men idag har det nog varit som värst! Inte alls nå trevligt! Tidigare har det kommit i små skurar, men idag är det som om himlen öppnat sig. Man blir ju så trött och deprimerad när det är så här mörkt och kallt hela tiden. Nu vill jag ha snö!

Jag har fått en ny dammsugare idag :D Åtminstone en bra sak med den här dystra dagen. Min gamla hade ju en hund tuggat på så jag hade tejpat slangen på två ställen. Pga tejpen så fastnade en massa damm i slangen så då sög den inte upp allt damm och det va jätte drygt! Men nu har jag som sagt en ny som jag ska provköra ikväll :P

Dem har även varit här och bytt matta i hallen :) Dem förstörde ju den när dem skulle in med mitt kyl/frys så då fick jag den utbytt helt gratis :)

Idag har jag inte lika ont i ryggen, men känner små spänningar i magen som går ut i höfterna. Hoppas på att det är något ofarligt, men håller det i sig så tänker jag åka in. Vill inte riskera att nånting händer med mitt lilla mirakel nu när det är så kort tid kvar!

Inga kommentarer: