måndag 23 november 2009

...

Idag vaknade jag på väldigt bra humör och jag mår så bra idag =) Har knappt hostat nånting plus att jag vaknade upp till en städad lägenhet förutom lite disk sen jag och brorsan åt igår kväll. Det är så skönt att jag äntligen trivs och att jag faktiskt håller ordning här hemma! Sällan det är stökigt här hemma nu och så tänker jag fortsätta ha det. Okey att det kan ligga lite kläder inne i sovrummet, men vem har inte det då?! Ingen är ju perfekt.

Längtar tills i helgen då det är första advent. För en gångs skull tycker jag det är roligt att hålla på och pula lite där jag bor. Annars är det alltid någon som får göra det åt mig, men inte iår utan nu ska jag fixa julstöket själv =) Sen ska Christina och jag ta en bakdag då vi ska baka lussebullar och pepparkakor. Jag ÄLSKAR pepparkaks degen så den får vi köpa fem minuter innan vi ska baka för annars hinner jag äta upp den =P



Ja nu är jag i vecka 31+6 och nu ser magen ut så där. Tycker den blir finare och finare hela tiden! Tänk vilka rejäla sparkar jag får ibland och den är så mysigt för då vet jag att den lever =)

Inga kommentarer: