måndag 28 januari 2013

A long time ago

Ja nu var det ett tag sen igen. Vi har hunnit med jul, nyår, födelsedagar och allt däromkring. Livet leker vidare typ förutom att jag är sjukskriven igen. Dock har jag fått tillbaka rösten nu igen, men förra gången höll den hela fyra dagar på jobbet. Fast denna gång har jag tid hos en logoped den 5 februari och jag hoppas innerligt att det ska hjälpa. Det är liksom sista utvägen! 

Aja nog om det. Vad mer har hänt? Ja Neo pratat mer och mer och han gör nå konstigt ljud när han leker med bilar som driver en till vansinne typ. Samt att han morrar åt en om han misstycker om nånting. Ja det vanliga när det gäller barn i trotsåldern och som utvecklas för fullt!

Annars är det väl nytt boende som sökes då det är väldigt trångt här hemma med tre personer i en liten tvåa. Vi får se hur det blir. Inom detta år flyttar vi i alla fall. 

Sent inlägg, jag vet, men va fan sömnen verkar inte vilja infinna sig inatt. Tror inte jag har några läsare kvar, men skönt att skriva av sig lite. Hörs en annan gång!


Bjuder på en bild på mig själv när vansinnet infann sig som värst efter två timmars sömn och magsjuk unge!

Inga kommentarer: