måndag 3 december 2012

Önskelista ;)

This year I want books, books, BOOKS!!

 Alla titelnamn är länkar till respektive bok på Adlibris. Dessa böcker vill jag ha! Tillsammans kostar alla dessa 930kr på Adlibris och det är inte dyrt! Dock vet jag att det är lite svårt att få alla, men om jag får några utav dem är jag nöjd ;)


Konsten att vara kvinna


Welcome to the Jungle : legenden om Guns N' Roses


Inspärrad


Varför gråter inte Emma?


Horungen


Mitt liv som porrstjärna


The dirt : bekännelser från världens mest ökända rockband


Att älska som en porrstjärna - en sedelärande berättelse


Extrem: Min Självbiografi


Marilyn Manson : den långa vägen ut ur Helvetet


 The Heroin diaries : spillror ur ett rockstjärneliv


Appetite for destruction : sex, droger och Guns N' Roses


Heavy Metal Management


Inga kommentarer: