söndag 22 april 2012

Var ett tag sen nu...

Som vanligt. Har liksom inte tid eller ork till att skriva nånting här, men tänkte kasta upp ett inlägg i alla fall om vad som händer och sker i mitt och Neos liv.

I fredags gick Neo sista dagen på Pionens förskola. En av fröknarna började gråta när Jocke hämtade honom. Hon ville verkligen inte att Neo skulle sluta. Pionen har verkligen varit underbara under den tid som Neo gick där! Kommer sakna alla fröknar och barn där kan jag lova!

Imorgon börjar Neo på Bergviks förskola fram till den första juni för därefter ska han börja på Hjärtats här ute i Vannsätter som bara ligger på andra sidan vägen. Känns skönt att jag äntligen får ha honom nära hemmet!

Jag är snart klar med flytten dessutom. Har bara några enstaka saker kvar i lägenheten inne i Bollnäs att hämta. Sen är det bara städningen kvar. Ska bli så skönt när allt är klart!

Mycket mer är det inte som händer. Jag jobbar och försöker få tid till familj och vänner så gott det går.

Måste bara ge Jocke lite beröm för att han varit så undrbar som lämnat och hämtat Neo på dagis de senaste veckorna och för att han skött allt här hemma när jag jobbat.

Neo nyklippt och fin idag på morgonen :)

Inga kommentarer: