måndag 9 april 2012

Snart klar!

Snart är flytten helt klar! Bara vissa saker kvar i min gamla lägenhet såsom sängen, nattduksbord, vardagsrumsbord och sofforna. Samt att köket ska tömmas helt och sen är det dags för förrådet. Men det tar bara en dag att fixa. Brorsan ska ha sängen och bokhyllan. Vardagsrumsbordet ska hit i förrådet, sofforna hem till mamma och pappa. Resten av sakerna förutom alla barnsaker ska till tippen typ. Sen är det bara städning kvar.

Nästa helg på lördag är det dop på lilla Amanda, men innan det ska vi till lägenheten och bära över saker som ska till Peter. Sen på söndag ska vi dit och rensa allt som ska med hit. Jocke ska sen köra saker till tippen när han har tid. När allt det är klart och lägenheten är tom så ska mamma hjälpa mig städa ur.

Ska bli så skönt att bli av med skiten! Däremot vet jag att jag kommer få böta för tapeter då jag har borrat och skruvat samt att Neo ritat på en tapet. Jätte roligt! (Ironiskt just so you know ;) )

Nej nu ska jag mysa på med min fina familj och sen ta en promenad bara Micke och Frida dyker in :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: