onsdag 15 februari 2012

Sjukling :(

Neo har varit dålig enda sen i söndags kväll, så vi har varit hemma hela veckan. Först hade han lite feber och var snorig, sen blev det ögoninflammation och nu har inflammationen i snoppen kommit tillbaka :( Lill hjärtat mitt! Så just nu ligger han naken i sängen och sover och jag tittar på tv.

Igår kom Jocke och hjälpte mig eftersom min mage har börjat krångla igen trots att jag har antibiotika för tre veckor sen. Så jag var liggande mestadels av dagen och Jocke och Neo fick mysa omkring bäst dem ville.

Imorgon är vi lediga så då ska vi handla lite till hans kalas eftersom han fyller år på söndag. Hela två år fyller han!! Så vi ska ha kalas både lördag och söndag, men endast om han är pigg, vilket jag innerligt hoppas han är! Vill ju inte att min lilla skrutt ska missa sitt egna kalas.




Mina fina prinsar på söndagsmorgonen <3




Mina älsklingar när febern börjat bryta ut på Neo



Sjuklingen tittar på film och bara myser

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: