onsdag 11 januari 2012

Bara för sakens skull

Varför är det alltid lättare att skriva när man bara har ledsamma/tråkiga saker att skriva om än roliga?!

Ja, men i alla fall då. Bara för att jag skrev att jag har en obehaglig känsla i livmoder/äggstockar har jag ju självklart fått en blödning nu. Min mens har alltid varit oregelbunden, men inte på det här sättet. Jag hade ju mens över nyår och min mens är gärna några dagar eller veckor sen. Inte ens de ggr jag ätit p-piller eller nånting har den kommit som den ska. Den har alltid varit sen med andra ord. Så varför denna blödning nu?!

Blödningen har nu gjort att jag bestämt mig att ringa ner till Gävle imorgon för att få en tid till en gynekolog och för att göra ett ultraljud. Jag börjar nämligen bli lite nojjig och vill kolla så allt står rätt till min mage. Det går ju inte att man går omkring och är nojjig hela dagarna! Då får jag aldrig någon ro i mitt sinne.

Aja, nog om mim problem för ikväll. Nu blir det sängen så jag orkar jobba imorgon! Hörs, syns, hujj!!

Inga kommentarer: