fredag 2 december 2011

Fredag

Ja ytterligare en vecka har snart gått och vad har hänt då? Var hemma tisdag och onsdag med en dålig unge. Onsdag kväll så var Jocke här och inte klagar varken jag eller Neo på det eller! Bara mysigt att ha mina fina killar samlade :)

Annars har jag bara jobbat, myst med Neo när jag haft tid och sovit. Det är vidrigt va jävla slut jag är om dagarna! Men det blir bättre snart hoppas jag.

Imorgon blir det utgång med Malin, vilket jag ser fram emot :) Var ju ett bra tag sen jag var ut om man säger så! Skulle tydligen vara nå uppträdanden också, Metallica coverband enligt Peter så det blir säkert roligt :)

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Neo har stökat lite om nätterna så känner mig mer död än levande! Hörs, syns, hujj!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

tessan sa...

Hoppas du får roligt :) !