måndag 28 november 2011

Måndag

Ja helgen blev inte så händelserik direkt. I lördags var vi iväg med mamma så jag fick handla lite, sen följde hon med hit och hjälpte mig med lite julsaker, bytte gardiner och greja. Sen kom pappa hit med en annan soffa och vardagsrumsbord. Bordet är sååååå jäääävlaaaa läckert!! Äkta 70-talsstuk på det hela. Skit nöjd!! Det blev även mat här hemma, vilket var grymt mysigt. Inte alltid man har båda föräldrarna här på mat och mys, men det uppskattas grymt mycket.

Igår så tänkte jag att jag, Neo, Riki och brorsan skulle ta en promenad, men de som bor här omkring märkte nog vilket "vackert" väder vi hade. Regn och djävulskap! Så vi var bara hemma, busade och myste. Sen kom Jocke hit så då fixade jag lite mat och sen bakade vi :) Vi gjorde en vanlig sockerkaka och en chokladkaka. Riktigt mysigt! Sen var det mys resten av dagen som gällde. Jocke hjälpte mig med med disken och Neo och jag satt på diskbänken och höll sällskap. Neo fick även en pepparkaka :)




Neo på diskbänken med kakan och Jocke diskar :) Världens finaste killar!

Här är lite bilder på mitt vardagsrum med sköna soffan och det läckra bordet :)










- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: