fredag 18 november 2011

Rengsjö

Just nu sitter jag ute i Rengsjö. Mamma ska gå ut med Riki och Neo ligger och sover. Har nu en ledig helg i alla fall så imorgon blir det bara en massa bus och mys med min älskade son <3 Sen på söndag blir det en resa ner till Forsbacka för att hälsa på Mickis, Tuppen och Oliver. Ser verkligen fram emot det! Var ju ett tag sen jag träffade dem nu!

Annars är det inte så mycket som händer. Gör fan inget annat än jobbar nu för tiden. Hinner inte med att träffa kompisar eller nånting! Känns som om jag glidit ifrån dem alla! Men jag vet ju vart jag har dem och att dem finns kvar även fast jag inte är världens bästa på att höra av mig eller hälsa på. Men jag blir alltid lika glad varje gång jag pratar med någon av dem!

Ni som läser får inte tro att ni är bordglömda! Ni finns alltid i mina tankar även fast jag är världs sämst på att höra av mig!

Nej nu ska jag dö på soffan innan det blir lite fika med mamma sen tror jag fan att det blir sängen. Jag är ingen kvällsmänniska! Särskilt inte när jag varit vaken sen kl 04.45 imorse ;p

Inga kommentarer: