onsdag 23 november 2011

Ledig onsdag och toksjuk!

Ja igår jobbade jag, sen åkte jag hem till Jocke. Väl hemma hos honom så packade han och sen kom hans bror och hans brors tjej. Riktigt roligt! Natten till idag har varit mindre bra eftersom jag fick feber inatt och inte kunde andas genom snoken. Jocke kallade mig trumpet-Lisa ;p Schysst!! Haha!!

Imorse åkte jag med Jocke hem hit till mamma och Neo. Möttes i dörren av en pigg liten fis och en uppspelt vovve. Även Tjockis kom upp och hälsade eftersom han också har kommit tillbaka. Hade planerat att åka hem till Micke och Frida och hälsa på deras lilla mirakel, Amanda, men eftersom jag har feber, näsan rinner och hela kroppen gör ont så blev det inget. Dumt att smita en lite flicka som är fyra dagar gammal!

Värdelöst att bli sjuk på sin lediga dag däremot!! Verkar även som om jag blir hemma imorgon igen. Usch hatar att vara sjuk! Men har inte varit sjuk sen jag kom hem från Turkiet ifjol.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: