onsdag 9 november 2011

Ledig onsdag

Idag är man leeeeeediiiiig! Och tur är väl det för nu pallar jag inte ta ett enda samtal som påbörjas "Jag ska åka utomlands"!! Nu får fan snön komma eller så tar jag fisgrisen och drar till varmare breddgrader! Denna vidriga kyla blandat med mulet och regn är fan det värst som finns. Aja lämnar detta ämne nu.

I alla fall så tror jag Neo är i någon fas. Tar jag i honom, säger något åt honom eller ens tittar åt hans håll så blir han helt hysterisk! Vad fan ska jag göra?! Antingen så beror det på vädret eller så har det att göra med att jag är borta så pass mycket och hur jag än vrider och vänder på det så kan jag inte underlätta dessa två sakerna. Vädret styr ingen över och jobbet måste jag ju ha för att kunna försörja oss båda. Känns inte direkt roligt att min egna son avfärdar mig hela tiden, jag känner mig alldeles krossad utav det här!

Varje kväll sitter gråten i halsen på mig när jag lägger mig, för vem i hela världen vill att ens barn ska bli hysterisk så fort man gör nånting?! Har i alla fall bestämt mig för att engagera mig mer i Neo på min lediga tid i hopp om att det går över snart nog. Så idag ska jag bara städa klart det sista, sen blir det bus och mys resten av dagen. Jocke skulle också komma hit. Och i helgen jobbar jag också, men bara lördag 9-14 och sen blir det direkt att hämta Neo och umgås med honom.

Nej nu ska jag sätta fart medan Neo fortfarande sover och sen när han vaknat ska han få lite mat och efter det ska vi ut i solen och leka. Får hoppas att det gör hans humör bättre.

Hörs, syns, hujj!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: