söndag 13 november 2011

Helgen

Helgen har spenderats hemma hos Jocke :) På fredagen var det bara jag och Jocke eftersom jag slutade sent och jobbade på lördagen. Direkt efter jobbet på lördagen så åkte jag och Jocke ut till Rengsjö och hämtade Neo, sen åkte vi till Jocke där det blev promenad och filmmys.

Idag blev jag väckt av att Jocke lyfte över Neo till sängen och sen hämtades biltidningar, så Neo satte igång att "läsa" högt för oss, på ren kinesiska då ;p Sen gjorde vi oss i ordning och åkte till Vansätter där det blev promenad ute i skogen.

Efter promenad och vi hälsat på alla djur så åkte vi tillbaka till Jocke och där blev det matlagning inför lunchen :) Medan maten skulle bli klar så myste mina favoriter och efter lunchen skjutsade Jocke ut oss till Rengsjö och nu har vi precis kommit hem.

Skönt att komma hem till ett städat hem! Så nu blir det lugna puckar resten av dagen och sen i säng tidigt.




Såhär lagade Neo och Jocke lunch idag :p




Neo ville också vara med på kort <3




Neo sitter vid bordet och leker :)




Mys i väntan på att lunchen skulle bli klar :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: