söndag 16 oktober 2011

Söndag

Usch vilken seg helg! I fredags efter jobbet så hann jag och Neo bara äta sen blev det ett besök på akuten, igår hann vi bara få mamma, mormor, pappa, brorsan, Hanna med syskonbarn på besök för att fira att jag fyllt år i torsdags innan det var dags för akuten ytterligare en gång. Annars har vi bara varit hemma. Idag var det meningen att Malin, Maria och Elin skulle komma, men den enda jag hört av är Malin och vi har bestämt att hon ska komma imorgon istället så ska vi fixa mat och greja. Man känner så grymt uppskattad när folk inte ens kan höra av sig!

Aja, Neo är bättre i snoppen nu, men vi blir hemma även imorgon för vill inte riskera att det blir sämre. Känns tråkigt att inte åka till jobbet, men måste tänka på Neo också eftersom han ändå är nr 1 i mitt hjärta.

En annan nyhet från tidigare i veckan är att jag sökt tre stycken lägenheter i Söderhamn. Orkar fan inte pendla längre och missa så mycket tid med Neo! Då är det mer värt att flytta!

Nej nu ska jag ta en bit smörgåstårta som plåster på såren och invänta Hulken som ska komma på filmmys ikväll <3 Han var även här i onsdags kväll.




Neo har mestadels fått sprungit utan blöja i helgen pga infektionen och inte har han klagat på det eller ;)


Igår på sjukhuset i väntan på läkaren. Det krävdes att mamma, sköterska och läkare höll i honom samtidigt som läkaren sköljde rent under förhuden. Då hade Neo en bedövad snopp och det där tycker dem att jag ska lyckas med, SJÄLV och utan bedövning till och med!! Jo men tjena!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: