måndag 17 oktober 2011

Måndag

Tänkte passa på att skriva lite när man ändå är hemma. Blir lätt bortglömt när man jobbar hela dagarna och grejer. Idag är vi som sagt hemma eftersom Neo inte är riktigt hundra än i snoppen så vi får se. Ska försöka skölja av nu och sen ska han få springa naken.

Igår kom "Hulken" hit och vi hade lite filmmys och jag blir alltid lika myssjuk och jollig varje gång vi ses. Vi var även ut med Riki bara Neo somnat och självklart hade vi en brottningsmatch ute och självklart vann jag som alltid ;) Jag är ju bara för bäst! Haha! Sen kollade vi klart på filmen och sen gick vi och la oss. Han somnade som en klubbad oxe och jag la mig och läste en stund.

Imorse låg vi i sängen och myste ett bra tag innan han var tvungen att åka till jobbet och jag var tvungen att kliva upp och ge Neo välling och dona. Min älskade prins hade dessutom lämnat en fin överraskning i blöjan åt mig så där på morgonkvisten ;) Inte roligt att byta blöja nu för tiden kan jag lova er!!

Idag kommer Malin hit och ska äta och umgås :) Det ser jag fram emot! Alltid lika roligt och trevligt att umgås med henne. Fast nu blir det att diska lite och dona för att sen hoppas på att Neo vill vila en stund så jag också får lägga mig. Börjar bli sjukt trött!




Jag bjuder på en slängpuss sen sist Neo var dålig :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: