onsdag 19 oktober 2011

Onsdag... Tror jag..?

Visst är det onsdag idag? Äh kör på ändå!

Igår kom Hulken hit och vi busade med Neo, tittade på film och myste. Som sagt blir jag grymt jollig när jag är med honom. Skulle kunna ligga och kramas i evigheter, men det går ju inte. Blir nog jollig eftersom vi inte träffas så ofta och för att jag vill ta vara på den tiden vi får ha tillsammans. Fick även ett meddelande idag av honom som jag blev grymt glad över <3

Neo blev i alla fall överlycklig för att få komma på dagis imorse! Han sprang bokstavligen in och satte sig med de andra barnen och skulle måla. Min lilla goplutt! Är så stolt över honom så det finns inte!

För mamman har det varit en mindre rolig dag på jobbet, men det har gått bra. Kan ju inte vara en bra dag jämt eller! Imorgon kallar jobbet igen, men då 8-17 och på fredag 8-15. Två riktigt bra tider på raken! Tur man har roliga kollegor som gör att jobbet värt att åka till.

Nu ikväll hann jag inte pussas nå med min älskade prins eftersom brorsan redan lyckats natta honom :'( Men smög in i hans rum och pussade på honom när han låg där med öppen mun och snarkade som en full sjöman ;) Min underbara lilla goding! <3

Haha märks när det gäller mig att kärt barn har många namn ;) Neo blir verkligen kallad ALLT!! Men han lyssnat till alla namn också :)

Nej nu ska jag läsa lite och sen sova. Blir tidigt imorgon! Tur att man redan ligger i sängen, dock är den tom och kall så ligger med båda täckena på mig. Usch det är alltid så tomt efter Hulken sovit här :(




Älskat det här kortet på min lilla fis <3 Man ser verkligen lyckan i hans ögon över att få en ny mössa :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: