tisdag 18 oktober 2011

Avskyr avundsjuka!!

Just nu är jag avundsjuka på alla som är gravida med sitt andra barn eller som precis fått! Jag vill också ha ett till barn, helst typ NYSS!! Ååh jag vill så gärna ha ett barn eller åtminstone vara gravid då det är så mysigt och underbart.

Dock måste jag även tänka på hur min verklighet är och hur den ser ut. Jag jobbar full tid, jag har knappt tid att träffa mitt enda barn i dagsläge pga jobb och jag hinner knappt med att ta hand om hemmet. Sen har jag ingen karl heller för den delen och hur ska jag då hinna med allt med en till unge och allting annat..? Så tyvärr måste jag lägga det åt sidan :'(

Men det hindrar mig inte från att drömma mig bort i den värld där jag har en karl som vill ha barn med mig och som står ut med mig och Neo. Nä usch jag vet inte!! Jag vill så gärna ha det som så många andra har, familjeliv, två inkomster och någon som älskar mig och Neo precis som dem vi är och allt som hör till. Inte för att jag vet hur ett familjeliv ser ut och jag vet inte om jag kan släppa in någon i mitt och Neos liv efter de ggr vi har försökt och det ändå blivit fiasko.

Ååh jag vill så gärna ha tillbaka den här magen och känna en massa sparkar <3




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: