fredag 9 september 2011

Rättelse!

Ser nu när jag läser det föregående inlägget att det kan misstolkas. Alltså, han är inte redo för ett förhållande där det är ett barn med i bilden för att han inte känner sig mogen. Det har inget att göra med mig eller Neo på så sätt. Det är bara han som tänker för mycket (enligt mig) på att om det skulle ta slut någon gång i framtiden, så har ju både han och Neo hunnit fäst sig vid varandra, och att det då kan vara jobbigt för de båda. Han tänker helt rätt, men ändå fel... I alla fall i min mening. Man måste våga satsa, men det gör han inte för tillfället och det är bara att acceptera även om jag vägrar förstå det.

Aja ni ska i alla fall veta att han är en riktigt underbar kille som har satt sina spår i mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma honom och jag tänker inte kasta in handduken riktigt än. Har jag inte slutat hoppats under dessa år, gör jag inte det nu heller.

He is the ONE



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

tessan sa...

Usch, va jobbigt :/ Stackare! Hoppas det löser sig till det bästa iaf <3